Firemní účetnictví

pro plátce DPH

1) Cena za tarif "PODVOJNÉ" ÚČETNICTVÍ

a) uvedena za zpracování účetnictví za měsíc v případě měsíčního plátce DPH

b) uvedena za zpracování účetnictví za kvartál v případě kvartálního plátce DPH

TARIF MINI do 20 dokladů                       2500,- KČ

TARIF STANDART DO 50-TI DOKLADŮ 5000,- KČ

TARIF BIG DO 120 - TI DOKLADŮ.        10000,- KČ

2) Cena za tarif "JEDNODUCHÉ" ÚČETNICTVÍ NEBOLI VEDENÍ DAŇOVÉ EVIDENCE

SLEVA 25% OPROTI TARIFU Č. 1

CO JE DOKLAD

Doklad = faktura přijatá nebo vydaná, pokladní doklad z papíráku i lístek od PHM,

V ceně

  • zpracování a elektronické podání přiznání k DPH a KH
  • roční účetní uzávěrka, vyhotovení DP, pro živnostníky všechny přehledy
  • měsíční report
  • příprava podkladů na daň z příjmu právnických osob

OSTATNÍ SLUŽBY

Správa datové schránky 500,- měsíc

Vystavení faktury 100,- / kus bez položek, 10 kč za každou položku na faktuře

Ostatní administrativní úkony 800,- / hodina

Mzdy 1 pracovník včetně smluv 350,- / měsíc

Odpisovaný majetek 100,- / kus účtováno ročně


Ceník je uveden pro předávání dokladu elektronicky. V případě, že mi to doneseš v krabici od bot, dávám naši Stellince 10 kaček do pokladničky za jednotlivý doklad, aby ti to zdigitalizovala :-) Doklady lze jednoduše nahrát do aplikace či vyfotit mobilem nebo zaslat na sběrný email. Ke všem zaslaným dokladům, dostanete automaticky přístup. Doklady lze potom v pohodě stahovat z cloudu x let.