Firemní účetnictví
pro plátce DPH
1) Cena za tarif "PODVOJNÉ" ÚČETNICTVÍ
a) uvedena za zpracování účetnictví za měsíc v případě měsíčního plátce DPH
b) uvedena za zpracování účetnictví za kvartál v případě kvartálního plátce DPH
TARIF MINI do 20 dokladů 2500,- KČ
TARIF STANDART DO 50-TI DOKLADŮ 5000,- KČ
TARIF BIG DO 120 - TI DOKLADŮ. 10000,- KČ
2) Cena za tarif "JEDNODUCHÉ" ÚČETNICTVÍ NEBOLI VEDENÍ DAŇOVÉ EVIDENCE
SLEVA 25% OPROTI TARIFU Č. 1
CO JE DOKLAD
Doklad = faktura přijatá nebo vydaná, pokladní doklad z papíráku i lístek od PHM,
V ceně
- zpracování a elektronické podání přiznání k DPH a KH
- roční účetní uzávěrka, vyhotovení DP, pro živnostníky všechny přehledy
- měsíční report
- příprava podkladů na daň z příjmu právnických osob
OSTATNÍ SLUŽBY
Správa datové schránky 500,- měsíc
Vystavení faktury 100,- / kus bez položek, 10 kč za každou položku na faktuře
Ostatní administrativní úkony 800,- / hodina
Mzdy 1 pracovník včetně smluv 350,- / měsíc
Odpisovaný majetek 100,- / kus účtováno ročně